Älskade pojkvän

Idag har Henrik och jag varit och övningskört med bilskolan. Gick riktigt bra, trodde jag skulle vara fruktansvärt nervös men icke sa nicke.

Efter våran 70 min lektion bestämde vi oss för att käka luch på en resaurang och titta lite i butiker innan vi åkte hem. När vi kom hem satte jag mig direkt och pluggade teori men jag hann inte komma så jätte långt för efter ett tag kom Henrik och bad mig följa med in i sovrummet...

Där hade han fixat och gjort det jätte fint för att massera mig. Min underbara man!



Den vi använder oss av just nu är Shunga massageolja libido. Kostar ca 200-300 kr.
Får betyg 7 av 10.
Den luktar gott och torkar ej så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0