Hemma!

Ja, nu är jag hemma igen... Men särkillt glad över att vara tillbaka, det är jag inte.

Fast alltid skönt att komma hem till sitt och självklart få träffa Ville men att komma till det här vädret? FY!! Det behöver man nog inte ens varit utomlands för att känna att man vill härifrån..

Ja idag har det varit en lång dag på jobbet. Allt som vanligt, dvs kräksjuka och så har vi väldigt få patienter kvar så tiden står som stilla. Barcelona var hur underbart som helst (på sitt sätt), men jag hade nog lite för stora förväntningar så ja... Helt nöjd det är jag faktiskt inte.

Nu ska jag äta och titta lite på tv sen lägga mig o sova i hyffsad tid. Sov bara tre timmar här om natten så har mycket att ta igen.

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0