Känner inte för att blogga..

Jag uppdaterar min blogg så pass sällan att jag känner att det är i princip värdelöst att ha den. Men jag har bestämt mig för att ha kvar den ändå, för min skull och uppdatera då JAG känner för det.. Är faktiskt riktigt roligt att titta tillbaka och se vad jag gjorde då. GUD vad man glömmer......!

Medans jag ändå håller på och skriver kan jag ju passa på att berätta att jag och Henrik var ute och övningskörde igår, gick riktigt bra. Och i torsdags kom Mika hit på middag och vi satt och snacka hela kvällen. Mycket mysigt. Tyvärr glömde jag använda kameran så några foton på våran trevliga kväll blir det tyvärr inte...

Nu måste jag kila. Ska försöka lägga in lite foton imorgon. Men jag lovar er inget eftersom jag brukar vara väldigt dålig på att hålla mina löften :P

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0