Är dålig på att godkänna kommentarer

Först vill jag säga att jag tycker det är jätte kul att ni inte drar er från att fråga om vad som helst..

Har fått flera kommentarer och frågor som jag inte publicerat. Men jag har läst dom och jag ska försöka svara så gott jag kan. Men några av kommentarerna kan jag inte svara på, men det är ändå lika kul att läsa dom. So keep asking!

Idag har jag träningsvärk i hela kroppen, känns härligt. Tyvärr fick jag nackspärr efter träningen, men det var det värt :) Det som känns mest idag är ändå magen så tänkte jag skulle ta mig till gymmet idag med och träna benen lite grann.
Nu ska jag väcka Henrik som fortfarande ligger och sover så ska vi äta frukost och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0