Bandaget borta.. orken också...

Man brukar ju säga att man känner sin egen kropp, men jag har absolut ingen aning om vad det är frågan om just nu....

Nu har jag en iaf en stödstrumpa på hela benet. Vilket känns jätte bra. Det ser mycket fint ut och jag har knappt någon värk alls.

Det har varit en mycket jobbig helg. Efter opertationen mådde jag fruktansvärt illa och var väldigt yr. Har i princip sovit hela dagarna sen operationen. Efter två dagar då jag skulle ta av bandaget så höll jag på att svimma och mådde fortfarande lite illa. Vilket inte är likt mig, brukar inte vara känslig när det gäller sånt där.. Nu har det gått 4 dagar sen operationen och i morse vakna jag med 38 graders feber och är fortfarnade fruktansvärt trött...

Ringde till jobbet och sa att jag inte kommer i veckan. Vet inte vad det är med min kropp just nu....

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0