bilolycka igår..

Nu är vi hemma från landet. Igår var vi med om en näradöden upplevelse..


Igår när vi var påväg hem från landet så skedde det en ordentlig bilolycka på motorvägen men vi klarade oss. Plötsligt såg vi en bil komma snurrandes framför oss (inget man förväntar sig då man kör i 110 och har mitträcke till dom mötande bilarna.) Han snurrade iaf övet till våra körfält på motorvägen, som tur var så var i den enda bilden just då, men det var på ett hårstrå att vi hade fontalkrockat.

På något sätt hade den här killen fått snurr på bilen och snurrat över, släpet hans låg kvar på andra sidan. Jag förberedde mig på att det skulle vara mycket skador på personerna i bilen. Men killen som satt i bilen var helt oskadd dock väldigt förvirrad.. Henrik undersöker honom lite snabbt och vi ringer larmcentralen. Undertiden vi väntar så krockar en lastbil i den här killens släp som låg på andra sidan. Men allt slutade väldigt bra. Så jag och Henrik kunde fortsätta hem efter någon timma...

känns som om jag och Henrik ofta råkar ut för sånt här... När vi var på semester i egypten så var det en liten kille som hoppade från en balkong och jag och Henrik var dom som var där först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0