kvällen med killarna

Ikväll kom Frisk över på middag. Blev oxfile med potatisgratäng, filmen johnny english och självklart lite godis.
Efter gårdagens körlektion var jag enormt besviken på mig själv. Även om det gick okej men när det gäller körningen så har jag extremt höga krav på mig själv och blir riktigt frustrerad när jag inte fixar det på en gång..
Åkte tidigare från jobbet idag eftersom jag skulle till bilskolan och ha en till körlektion idag. Gick mycket bättre än igår! Vet inte om det var för att henrik inte var med i bilen idag?! Blir så nervös när jag har två personer som åker med och så vet jag henriks tankar när han sitter där bak ;) även om han inte säger ett knyst.. Vet att han NÄSTAN har lika höga krav som jag har på mig själv.. Vill kunna allt på en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0