Nu blir det gymmet

(ursäkta nakenheten, men det är för att visa vad som hänt... Finns ingen som kan säga annat än att jag gått upp i vikt sen jag träffat H)
Jag har beslutsångest.. Tränade förut med Sofia, vi var riktigt duktiga och peppade varandra men problemet nu är att vi inte riktigt rör oss på samma ställen. Hennes kille kunde fixa ett as bra pris åt oss på worldclass men funderar på om jag ska ta det eller om jag ska välja samma gym som H eftersom det är han jag umgås nästan all min tid med och som jag säkert kommer träna mest med... Är så svårt. Vill ju ändå hänga med Sofia och kunna snacka tjejgrejer samtidigt som man förbränner fettet ;) Aja det återstår att se vilket det blir. Ska iaf försöka köpa gym kort nu till veckan oavsett vilket jag väljer.

Sen jag träffade H har jag gått upp sjukt mycket i vikt. Så nu ska jag tillbaka till min gamla kropp!!
Bild från 08

Kommentarer
Postat av: M

Mer nakenhet tack! ;)

2011-10-18 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0