Stockholms mässan

Just nu är det:
Underbara barn
Spara och förvara
Hus och villa
mässa
Igår var vi på stockholmsmässan. Köpte en kombi biljett så vi gick på alla tre mässorna. Var super bra kom hem med MASSA fina saker, mest från underbara barn mässan!
Dels köpte jag lite bebis saker (som vi ska ge bort i present så tyvärr kan jag inte lägga upp det här), sen fick vi massa fina saker också. Dels fick vi ett sånt här paket som man får på bb när man fött barn där det låg en liten leksak, bindor, ett paket blöjor till nyfödd och ett paket tvättlappar. Sen fick vi även lite olika produkter från natusan, smakprover från semper och massa brosyrer, sen fick vi även massa rabatt kuponger på olika saker.
Vad vi ska ha allt detta till nu är ju en bra fråga eftersom vi inte ska ha barn än på bra länge. Men förbereda sig kan man ju altid göra ;) Det är tur att det är folk omkring oss som ska ha barn som kan ta dessa saker!
Så om ni är gravida så rekomenderar jag starkt att ni går dit imorgon, söndag, då det är sista dagen på mässan.
Nu ska jag sova. God natt
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0