Nu satsar jag fullt

Klockan kvart över 8 imorse var jag ute på vägen med läraren från bilskolan.

Han är verkligen jätte bra min lärare! Fick en liten chock idag när vi snackade i bilen och han sa att han bara var 23, ändå så duktig.. Känns verkligen som att det börjar närma sig körkortet och nu satsar jag fullt ut på att ha det innan vintern.

Idag gjorde jag min första fickparkering!

Och det gick galant. Kunde inte gå bättre. Fick godkänt på alla moment som vi gjorde idag.

Nu är det bara finslipningen kvar som han kallar det och nästa gång ska vi träna på parkering och backning. Sen är det bara motorväg kvar! Han sa åt mig idag att jag måste försöka bli klar med teorin för han tycker att jag kan köra bil och att jag är så pass duktig att jag snart kommer kunna köra upp :)

Och duktig som jag är så har jag suttit hemma hela dagen och pluggat teori..
Nu ska jag ut med Ville sen blir det tillbaka till böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0