Vilket stöd man har... eller..

..Inte!

Louise: När jag fått mitt körkort är du(Elin) den första som ska med ut och åka, ok?!

Elin: Hjälp Louise! :S hahahha! Jag kommer dö! ♥ puss

Niklas: Vågat elin!

Louise: Tyst Niklas! :)

Elin: Niklas du har aldrig suttit i en bil med Louise... Seriöst! Senast höll vi på att skada oss och andra ganska rejält.... Host * sten * host * hus * host * springa efter bilen xD hhah men lycka till Louise :p

Louise: Hahaha men jag var ju typ 14! Och dessutom så var det du som sa "backa till det säger stopp". Jag ska inte lyssna på dina råd mer, då kan det ju sluta riktigt illa ;)

Niklas: Haha det är det jag menar ;)

Elin: Jaja okej men huset var din grej ;) hahahha Värsting teamet vi är Louise ♥ men okej jag åker med dej :D

Louise: Du är en sann vän! ♥ Huset var mitt fel.. Ja vi är farliga tillsammans ;) Denna gång ska vi ha lika roligt fast utan att köra in i en sten och krocka i hus..


Måste berätta vad som hände..

Jag och Elin var på landet. Vi var inte så gamla.. Mammas kompis tyckte att jag redan då skulle träna på att köra bil så vi fick låna hans bil. Jag och Elin kör runt lite på tomten och tycker det är jätte kul. Eftersom att det gick så himla bra ville vi utmana ödet lite och backa upp för en backe. När vi står i backen som är lite kurvig så inser jag att jag inte ser någonting bakåt, och börjar inse att det kanske var en dålig ide så säger Elin åt mig att backa tills det säger stopp. Och självklart så lyssnade jag på henne och RÅKADE gasa lite för mycket, så med full fart bakåt åker vi upp på en jätte stor sten som står mitt i vägen. Bakhjulen lyffte från marken och bilen satt fast...

Elin var arg som ett bi och skriker åt mig "jag sätter mig ALDRIG i en bil med dig igen".. Herregud vad jag skrattade. Men sen insåg jag att vi satt i skiten...


Elin gick ut och började knuffa.... Efter flertal försök så får jag också gå ur bilen och knuffa på. Och äntligen kom bilen ner från stenen och då insåg vi.... faaaan det sitter ju ingen i bilen. Så bilen börjar rulla ner för backen och jag springer så fort jag kan för att försöka hinna ikapp, Elin står i ren panik och skriker "SPRING!!" Vilket jag gjorde....

Nedanför backen sitter mamma och Sven inne i vårat hus och tittar på tv och är helt omedvetna om vad som händer utanför fönstret.. Jag hann in i bilen i sista sekunden innan den snart for in genom väggen. Hade varit bra jobbigt om bilen hade farit rätt genom huset.. USCH. Idag skrattar vi som fan åt det men det hade ärligt talat kunna gå riktigt illa.

Mamma hör att någon skriker och öppnar dörren och där står jag några millimeter från husväggen med bilen och försöker låtsas som att ingenting hänt.. Elin går sackta ner för backen och det första jag säger är "det här har aldrig hänt". Vi parkerade bilen och lät bli att säga något, det skulle tillslut säga sig självt ändå, eftersom det helt plötsligt fanns en STOR buckla där bak på bilen.

Efter att allt detta hade hänt så lovade jag Elin att aldrig köra bil igen..

Jag älskar dig gumman


Herregud.. Vilka ideer vi haft..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahah Herregud! Fyfan asså!!! <3 puss

2011-10-14 @ 15:49:05
URL: http://ellapellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0